Overslaan en naar de inhoud gaan

Bacardi-Martini naar ZenithOptimedia

Vorige week vrijdag heeft drankengigant Bacardi-Martini na een pan-Europese pitch gekozen voor ZenithOptimedia.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het media-account zat bij UM.

related partner content for mobile comes here

De aanbesteding gold voor twintig Europese landen, waaronder Nederland en België.

Naast Bacardi en Martini voert het concern merken als Bombay Sapphire, Eristoff en Grey Goose.

François Goddet, ceo van ZenithOptimedia België, zegt dat zijn bureau een doorslaggevende rol in deze pitch speelde, meldt de Belgische vaksite mm.be. ‘Samen met zijn Spaanse collega's gekozen werd om de expertise van het netwerk te illustreren.’

ZenithOptimedia Nederland doet geen mededelingen over de win.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in