Bacardi-Martini naar ZenithOptimedia
Vorige week vrijdag heeft drankengigant Bacardi-Martini na een pan-Europese pitch gekozen voor ZenithOptimedia.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het media-account zat bij UM.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De aanbesteding gold voor twintig Europese landen, waaronder Nederland en België.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaast Bacardi en Martini voert het concern merken als Bombay Sapphire, Eristoff en Grey Goose.
François Goddet, ceo van ZenithOptimedia België, zegt dat zijn bureau een doorslaggevende rol in deze pitch speelde, meldt de Belgische vaksite mm.be. ‘Samen met zijn Spaanse collega's gekozen werd om de expertise van het netwerk te illustreren.’
ZenithOptimedia Nederland doet geen mededelingen over de win.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid