Keukenhof wil oogsten met Basis
Het Haarlemse Basis Communicatie gaat een nieuwe campagne ontwikkelen voor de Keukenhof.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor de bloemententoonstelling in Lisse is allereerst gewerkt aan een strategische herpositionering. Op basis daarvan is een business-to-business-programma opgesteld, bestaande uit beurspresentaties, een website en nieuwe factsheets. Daarnaast worden consumentenadvertenties geplaatst in Sanoma’s vrouwen- en tuinbladen. Ook zal Basis het foldermateriaal in het park zelf onder handen nemen. Er is overigens nog geen keuze gemaakt voor een mediabureau.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid