Karavaan promoot gelijkwaardigheid
Onder het motto ‘gelijk=gelijk’ trekt van 8 tot en met 24 september 2003 een promotiekaravaan van het Europees Jaar van Mensen met een Handicap door Nederland. De campagne wil burgers met en zonder beperking informeren over de nieuwe Wet Gelijke Behandeling, die 1 december in werking treedt.
Ontwerpbureau En/of Ontwerp bedacht en ontwierp de uitingen voor deze campagne. Met posters, vlaggen, brochures, flyers, stickervellen, een pim-pam-pet-spel, panelen en een website zal de promotiekaravaan de aandacht trekken. De icoontjes in het ontwerp geven allerlei facetten uit het leven weer, zoals werk, school, sport en ontspanning. Het doel is te communiceren dat iedereen op alle fronten gelijk is.
Bij alle uitingen is gekozen voor een ontwerp dat toegankelijk is voor een zo’n groot mogelijke doelgroep. Op de panelen is braille verwerkt en ook de website is met een braille leesregel toegankelijk.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe campagne ‘gelijk=gelijk’ is een initiatief van de Chronisch zieken en Gehandicapten Raad (CG-Raad) en het Nationaal Comité 2003, dat het Europees Jaar van Mensen met een Handicap organiseert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid