Overslaan en naar de inhoud gaan

Karavaan promoot gelijkwaardigheid

Volgende week start de landelijke campagne ‘gelijk=gelijk’. De campagne wil de gelijkwaardigheid van mensen met en zonder handicap…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder het motto ‘gelijk=gelijk’ trekt van 8 tot en met 24 september 2003 een promotiekaravaan van het Europees Jaar van Mensen met een Handicap door Nederland. De campagne wil burgers met en zonder beperking informeren over de nieuwe Wet Gelijke Behandeling, die 1 december in werking treedt.

related partner content for mobile comes here

Ontwerpbureau En/of Ontwerp bedacht en ontwierp de uitingen voor deze campagne. Met posters, vlaggen, brochures, flyers, stickervellen, een pim-pam-pet-spel, panelen en een website zal de promotiekaravaan de aandacht trekken. De icoontjes in het ontwerp geven allerlei facetten uit het leven weer, zoals werk, school, sport en ontspanning. Het doel is te communiceren dat iedereen op alle fronten gelijk is.
Bij alle uitingen is gekozen voor een ontwerp dat toegankelijk is voor een zo’n groot mogelijke doelgroep. Op de panelen is braille verwerkt en ook de website is met een braille leesregel toegankelijk.

De campagne ‘gelijk=gelijk’ is een initiatief van de Chronisch zieken en Gehandicapten Raad (CG-Raad) en het Nationaal Comité 2003, dat het Europees Jaar van Mensen met een Handicap organiseert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in