Overslaan en naar de inhoud gaan

Drankmerken domineren zomerse jongerenevents

Merken als Coca-Cola, Heineken, Flügel, Red Bull en Smirnoff zijn deze zomer de meest actieve sponsors van jongerenevenementen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de toptien van meest actieve sponsors van evenementen gericht op jongeren tot en met 25 jaar in de periode april tot en met september 2003 staan zeven drankmerken. Dat blijkt uit de nieuwe editie van de vorige week verschenen ReSpons Jongeren Evenementen Monitor.

related partner content for mobile comes here

Coca-Cola is deze zomer de onbetwiste nummer één op jongerenfestivals met 40 participaties, gemiddeld 6,7 evenementen per maand. De frisdrankenproducent is sponsor van vrijwel alle grote pop- en dancefestivals. Runner up is Heineken dat 29 participaties noteert, waaronder eveneens een groot aantal pop- en dancefestivals. Meest opvallende stijger is Smirnoff dat met 18 participaties met stip op de vierde positie uitkomt en daarmee concurrent Bacardi-Martini (12 evenementen) voorblijft. Bacardi en Red Bull, vorig jaar de absolute stijgers, weten beide hun toptienposities te behouden, met respectievelijk een zevende en derde positie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in