Overslaan en naar de inhoud gaan

Initiative: 1,5 miljoen dollar voor Free The Children

Een campagne ten gunste van Free The Children heeft 1,5 miljoen dollar opgeleverd. Initiative ontwikkelde de campagne van het concept tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van 26 december 2011 tot 1 februari 2012 hebben wereldwijd meer dan 500 mediapartners kosteloos advertentieruimte ter beschikking gesteld. Free The Children stelt zich ten doel kinderen uit situaties van armoede en uitbuiting te bevrijden. Om dit doel onder de aandacht van het publiek te brengen zette het Initiative-netwerk een campagne in 70 landen over de hele wereld in gang, zonder iets uit te geven aan media of creatie.

related partner content for mobile comes here

Centraal in de campagne stond het genereren van likes op de Facebook-pagina van , die door een aantal grote donateurs beloond zou worden met één dollar per like. De kosteloze media-inzet, die onder meer bestond uit ruim 35.000 spots op radio/tv en meer dan driekwart miljard uitingen op internet, leverde zo'n 1,5 miljoen likes op.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in