Overslaan en naar de inhoud gaan

ING komt met tv-programma: Jonge Leeuwen

Jeroen de Bakker’s Lab1111 ontwikkelde voor ING een nieuw communicatieproduct: Jonge Leeuwen. Het concept bestaat uit onder andere een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jeroen de Bakker’s ontwikkelde voor ING een nieuw communicatieproduct: . Het concept bestaat uit onder andere een televisieprogramma, een website en onderdeel op Hyves.

related partner content for mobile comes here

Het branded content-concept is een samenwerkingsverband tussen KNVB, ING en Hyves (Telegraaf) en richt zich op kinderen die van voetbal houden. Zo kunnen ze in contact komen met hun helden: de spelers van het Nationale Elftal.

Het concept is zo op het eerste gezicht een beetje een mix van Zappsport en WNF Rangers, met toevoeging van social media. Deelnemers moeten namelijk eerst lid worden om zich bijvoorbeeld op te kunnen geven voor een consult van de ‘Voetbaldokter’, die in het televisieprogramma -samen met de Jonge Leeuw en een bekende voetballer- wekelijks een voetbalprobleem oplost.

Daarnaast is er een wekelijkse voetbalquiz en wordt er een flitsende voetbalmove uitgelegd, die je meteen op het veld kunt gebruiken. Het televisieprogramma is namelijk elke zondag te zien, lekker vroeg om 8:35 uur, op Disney XD. Aanstaande zondag is de eerste aflevering.

Op de website zijn alle afleveringen terug te zien, andere filmpjes te bekijken en staan er de nieuwste voetbalgames, die je kunt spelen met je Hyves-vrienden.

Kinderen kunnen alleen via Hyves lid worden van de Jonge Leeuwen: ze moeten dus eerst een Hyves-profiel aanmaken. KNVB-mediapartner Telegraaf heeft dat slim geregeld.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in