Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne voor schoenen

Vanaf eind september zal er een landelijke imagocampagne worden gevoerd rondom schoenen met als thema ‘Wat een schoen kan doen'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne moet de consumenten bewust maken van het plezier van het dragen en het kopen van schoenen. Ook wil de schoenenbranche erop wijzen dat veel Nederlanders dezelfde paar schoenen gebruikt voor verschillende gelegenheden.

related partner content for mobile comes here

Er werd een pitch uitgeschreven voor de ontwikkeling van de campagne. Het bureau G2K designers (gevestigd in Amsterdam en Groningen) doet de landelijke mediacampagne. Write Media uit Amsterdam verzorgt de public relations. Alle vertegenwoordigers uit de branche leveren hun bijdrage aan de ontwikkeling van de promotiecampagne. VGS, Mitex, FNV-Bondgenoten en CNV-Dienstenbond hebben zitting in de campagnecommissie. De coˆrdinatie van de campagne is in handen van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in