Smirnoff verhoogt marketinginspanningen
Diageo steekt zo’n 400 miljoen euro in een wereldwijde ‘opfrissing’ van Smirnoff wodka.
Daarmee wordt het marketingbudget met 50 procent verhoogd. Diageo wil als onderdeel van de ‘herlancering’ de afknaging en strategie van Smirnoff veranderen. Eind oktober gaat de campagne in de Verenigde Staten van start en daarna wordt deze wereldwijd uitgerold.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Smirnoff heeft de afgelopen jaren veel marktaandeel verloren aan nieuwere merken als Absolut en Finlandia. Volgens de Wall Street Journal gaat Diageo de hele lijn vernieuwen, dus ook spin-offs als Smirnoff Black.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaSmirnoff’s bureau J Walter Thompson gaat zorgdragen voor de campagne. Daarin moet naar voren komen dat wodka het lekkerst is als je het ‘straight’ drinkt (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid