Overslaan en naar de inhoud gaan

Smirnoff verhoogt marketinginspanningen

Diageo steekt zo’n 400 miljoen euro in een wereldwijde ‘opfrissing’ van Smirnoff wodka.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee wordt het marketingbudget met 50 procent verhoogd. Diageo wil als onderdeel van de ‘herlancering’ de afknaging en strategie van Smirnoff veranderen. Eind oktober gaat de campagne in de Verenigde Staten van start en daarna wordt deze wereldwijd uitgerold.

related partner content for mobile comes here

Smirnoff heeft de afgelopen jaren veel marktaandeel verloren aan nieuwere merken als Absolut en Finlandia. Volgens de Wall Street Journal gaat Diageo de hele lijn vernieuwen, dus ook spin-offs als Smirnoff Black.

Smirnoff’s bureau J Walter Thompson gaat zorgdragen voor de campagne. Daarin moet naar voren komen dat wodka het lekkerst is als je het ‘straight’ drinkt (Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in