Commerciële zenders op 42 procent in week 35


RTL4 scoorde weer het beste met 14 procent, RTL5 had 6 procent, Yorin 5. SBS6 behaalde een aandeel van 9 procent, Net5 5 en V8 3 procent.
Studio Sport (19.00 uur zondag) was het best bekeken programma met ruim 3 miljoen kijkers. Het Journaal van een uur later trok vervolgens 2,6 miljoen belangstellenden. Ajax-Grazer AK werd bekeken door bijna 2,5 miljoen mensen. De miljoenenjacht van de Postcodeloterij trok ruim 2 miljoen mensen. Nummer 5 is het vervolg van Studio Sport op zondag (20.15 uur) met ook iets meer dan 2 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerder blijkt dat de langere NOS Journaals die van eind juni tot eind augustus zijn uitgezonden, veel meer belangstelling hebben getrokken dan vorige zomer. ‘Dit jaar werden er over de gehele periode per dag 875.000 mensen bereikt, die tussen 07.00 en 09.15 uur minstens 5 minuten naar het NOS Journaal keken. Vorig jaar bedroeg dat aantal 580.000 mensen', aldus een NOS-woordvoerder (Bron: SKO, ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid