Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 42 procent in week 35

De commerciële zenders behaalden in week 35 opgeteld een marktaandeel van 42 procent, de publieke tv-zenders hadden gezamenlijk een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL4 scoorde weer het beste met 14 procent, RTL5 had 6 procent, Yorin 5. SBS6 behaalde een aandeel van 9 procent, Net5 5 en V8 3 procent.

related partner content for mobile comes here

Studio Sport (19.00 uur zondag) was het best bekeken programma met ruim 3 miljoen kijkers. Het Journaal van een uur later trok vervolgens 2,6 miljoen belangstellenden. Ajax-Grazer AK werd bekeken door bijna 2,5 miljoen mensen. De miljoenenjacht van de Postcodeloterij trok ruim 2 miljoen mensen. Nummer 5 is het vervolg van Studio Sport op zondag (20.15 uur) met ook iets meer dan 2 miljoen kijkers.

Verder blijkt dat de langere NOS Journaals die van eind juni tot eind augustus zijn uitgezonden, veel meer belangstelling hebben getrokken dan vorige zomer. ‘Dit jaar werden er over de gehele periode per dag 875.000 mensen bereikt, die tussen 07.00 en 09.15 uur minstens 5 minuten naar het NOS Journaal keken. Vorig jaar bedroeg dat aantal 580.000 mensen', aldus een NOS-woordvoerder (Bron: SKO, ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in