Kauwgummerken Cadbury naar McCann
Cadbury Schweppes heeft McCann-Erickson Worldwide aangewezen als wereldwijd bureau voor het reclameaccount van 60 miljoen dollar voor de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zijn bijvoorbeeld Certs, Clorets, Dentyne en het hier bekende Stimorol. Dat merk behoort tot Adams, wat weer een dochter was van farmaceut Pfizer. Het Britse Cadbury Schweppes nam Adams vorig jaar over.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De kauwgummerken zaten bij Bates Worldwide New York. Cadbury Schweppes wilde ze niet onderbrengen bij J Walter Thompson, zoals veel voormalige Bates-klanten. JWT heeft al een aantal Cadbury Schweppes-merken, zoals Bubbaloo, Bubblicious, Halls en Trident.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr loopt overigens nog een review voor het wereldwijde, 250 miljoen dollar tellende media planning en buying account van het Britse bedrijf. Europees zit Cadbury Schweppes bij OMD, Mediaedge:cia en Carat (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid