Vijf marktonderzoekers in de race voor STIR


Er hadden zich 14 bureaus gemeld voor het bereiksonderzoek van STIR, volgens voorzitter Rob Molenaar, die tevens salesmanager is voor MSN. Er is een shortlist van vijf bureaus gemaakt, maar wie daar op staan wil Molenaar niet kwijt.
STIR is in mei van dit jaar in het leven geroepen om ‘online advertentiebestedingen en promotie van het medium internet te bevorderen’. De acht grote partijen achter STIR zijn IP, Tiscali, Ilse Media, WebAds, Wanadoo, MSN, Lycos en AdLink. Inmiddels is begonnen met het aanschrijven van andere partijen, maar concrete aanmeldingen zijn er nog niet. Dat ligt volgens Molenaar aan het feit dat de onderzoeksopzet nog niet duidelijk is en nog niet bekend is hoeveel contributie er van leden gevraagd wordt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS<#FONT SIZE=1>Bron: Emerce<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid