Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf marktonderzoekers in de race voor STIR

De Stichting Internet Reclame (STIR), opgezet om online bereiksonderzoek te initiëren, heeft hiervoor vijf marktonderzoeksbureaus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er hadden zich 14 bureaus gemeld voor het bereiksonderzoek van STIR, volgens voorzitter Rob Molenaar, die tevens salesmanager is voor MSN. Er is een shortlist van vijf bureaus gemaakt, maar wie daar op staan wil Molenaar niet kwijt.

related partner content for mobile comes here

STIR is in mei van dit jaar in het leven geroepen om ‘online advertentiebestedingen en promotie van het medium internet te bevorderen’. De acht grote partijen achter STIR zijn IP, Tiscali, Ilse Media, WebAds, Wanadoo, MSN, Lycos en AdLink. Inmiddels is begonnen met het aanschrijven van andere partijen, maar concrete aanmeldingen zijn er nog niet. Dat ligt volgens Molenaar aan het feit dat de onderzoeksopzet nog niet duidelijk is en nog niet bekend is hoeveel contributie er van leden gevraagd wordt.

< SIZE=1>Bron: Emerce<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in