Germeraad directeur Verify Nederland


In deze functie wordt het zijn taak de positie van Verify in Nederland verder uit te bouwen en tegelijkertijd Verify te ontwikkelen tot een Europese speler, met vestigingen in meerdere landen. Het bedrijf registreert en rapporteert hoe doelgroepen visueel reageren op individuele advertenties en commercials. Verify gaat ervan uit dat advertising een van de belangrijkste ingrediënten vormt voor een merk. Hans Germeraad zegt in een reactie ‘onder de indruk te zijn geraakt’ van de mogelijkheden die Verify biedt. ‘Met de Verify methode is het mogelijk om vast te stellen of, en in welke mate individuele uitingen door de consument worden opgenomen. Echt vaststellen, meten dus.”
Germeraad (46) leidde sinds juni 2002 Magna Global Europe. Daarvoor was hij actief bij The Media Edge. Ook werkte hij in het verleden bij Carat (in Nederland) en Initiative Media (zowel in Nederland als internationaal).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid