Overslaan en naar de inhoud gaan

Germeraad directeur Verify Nederland

Hans Germeraad wordt algemeen directeur Verify Nederland en coo van Verify Europe.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie wordt het zijn taak de positie van Verify in Nederland verder uit te bouwen en tegelijkertijd Verify te ontwikkelen tot een Europese speler, met vestigingen in meerdere landen. Het bedrijf registreert en rapporteert hoe doelgroepen visueel reageren op individuele advertenties en commercials. Verify gaat ervan uit dat advertising een van de belangrijkste ingrediënten vormt voor een merk. Hans Germeraad zegt in een reactie ‘onder de indruk te zijn geraakt’ van de mogelijkheden die Verify biedt. ‘Met de Verify methode is het mogelijk om vast te stellen of, en in welke mate individuele uitingen door de consument worden opgenomen. Echt vaststellen, meten dus.”

related partner content for mobile comes here

Germeraad (46) leidde sinds juni 2002 Magna Global Europe. Daarvoor was hij actief bij The Media Edge. Ook werkte hij in het verleden bij Carat (in Nederland) en Initiative Media (zowel in Nederland als internationaal).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in