Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne voor jonge Antillianen

Gregory Elias, directeur van Mees Pierson op Curaçao, plaatste zaterdag paginagrote advertenties in De Telegraaf en in een reeks regionale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de hausse van negatieve publiciteit over Antilliaanse jongeren is het volgens bankier Elias tijd om te laten zien dat er ook veel positiefs valt te melden over deze groep Nederlanders. De advertentie heeft als onderschrift 'Antilliaanse jongeren mogen er zijn'. ‘Wij, Antilliaanse jongeren, balen ervan dat onze prestaties overschaduwd worden door ontoelaatbaar gedrag van
een klein deel van onze landgenoten', aldus de begeleidende tekst. ‘De meeste Antilliaanse jongeren werken wél op een goede manier aan hun toekomst. Zo zijn er in Nederland meer dan tienduizend Antillianen werkzaam in de gezondheidssector.’

related partner content for mobile comes here

De imagocampagne is volgens Elias een privé-actie, waar zijn werkgever niets mee te maken heeft. De Antilliaanse stichting Bon Intention (goede bedoeling) draait op voor de kosten. Die bedragen tienduizenden euro's (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in