Aftrap McDonald’s wereldwijde campagne
McDonald’s start zijn eerste wereldwijde campagne in het 50-jarig bestaan van het bedrijf. De 'I'm lovin' it'-campagne is in 118 landen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De fastfoodketen kiest voor één wereldwijde campagne om extra in de schijnwerpers te komen na een periode van teruglopende omzet en toenemende concurrentie van concurrenten als Burger King, schrijft Brandrepublic.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het is nog onduidelijk hoe de in Duitsland gemaakte campagne wereldwijd vertaald wordt. Heye & Partner, onderdeel van DDB Worldwide en al jaren het vaste bureau voor McDonald’s in München vervaardigde de campagne. Deze bestaat uit vijf tv-spots voor de lokale markten. Ze moeten nog deze maand in de meeste landen te zien zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid