Overslaan en naar de inhoud gaan

IKEA vlogt tegen rommelblindheid

Lemz ontwikkelt de commercial 'Dag rommel', een tv-commercial in de vorm van een video blog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ikea komt met een nieuwe campagne over rommelblindheid. In de tv-commercial wijst een vrouw haar man doormiddel van een vlog op zijn rommel. Ze praat in de camera en geeft aan dat ze eigenhandig wat aan de rommel in huis heeft gedaan met behulp van een opbergkast van Ikea.

related partner content for mobile comes here

Later volgen meer commercials in de serie. Daarnaast zullen interieurontwerpers van Ikea wekelijks een live twitterspreekuur houden en geven Nederlandse videobloggers tips over hoe je de verschillende ruimtes in je huis het beste kan organiseren.

De campagne bestaat verder uit onder andere radio en online advertising, instore communicatie, social media en een op ikea.nl.

Credits
Art director: Lemz
Copy writer: Lemz
RTV Producer:  Kiek Beljaars
Creative Producer: Lemz
Producer SELFIE: Jony van Hees
Regisseur: Alain Friedrichs
D.O.P. / Cameraman: Roel van &;t Hoff
Producer Studio: Roland Hietbrink
Regisseur: Tjitske van Leeuwen
D.O.P. / Cameraman: Tibor Dingelstad
Offline editor: Patrick Schonewille
Online: Storm
Grading: John Thorborg
Geluidstudio: Soundcircus/ Feike de Wit
Muziek: Riptide van Vance Joy

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in