Overslaan en naar de inhoud gaan

Vereniging communicatoren in wetenschap SciCom NL gaat samenwerken met Nemo

Partnerschap om wetenschap en techniek als vakgebied nog beter te promoten
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nederlandse Vereniging voor Wetenschapscommunicatoren, SciCom NL, gaan een partnerschap aan met het Amsterdamse Nemo om wetenschap en techniek als vakgebied nog beter te promoten. Door bijvoorbeeld workshops, debatten en symposia van SciCom NL in Nemo te houden kunnen beide partijen elkaar versterken.

related partner content for mobile comes here

Wiel uitvinden

SciCom-voorzitter Lara Tauritz: &;We zijn ontzettend blij met Nemo als partner. Nemo speelt als grootste science centrum in Nederland een grote rol bij het enthousiasmeren van bezoekers voor wetenschap en in het duidelijk maken wat wetenschap betekent.&;  Michiel Buchel, directeur van Nemo: &;Samenwerken is het devies in wetenschapscommunicatie, de ‘uitvinding van het wiel’ delen met elkaar.&;

Eerder dit jaar maakte Scicom NL al een partnerschap bekend met Utrechtse Universiteitsmuseum. 

Nieuwe leden

SciCom NL is een vereniging voor iedereen die actief is in de wetenschapscommunicatie. Wetenschappers, studenten, voorlichters, docenten, journalisten en anderen met een passie voor wetenschaps- en techniekcommunicatie. Sinds november 2013 heeft SciCom NL al 90 leden mogen verwelkomen. Nemo is het grootste science center van Nederland en biedt grote diversiteit aan programma’s, tentoonstellingen, activiteiten en evenementen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in