Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL Nederland benoemt directeur verkoop spot & digital en sales director branded content

Per 1 januari 2015 zijn Barry Doodeman en Joyce Borghardt gestart in hun nieuwe functies bij RTL Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voormalig Salesmanager Spot & Digital Barry Doodeman is als Directeur Verkoop Spot & Digital verantwoordelijk voor de afdelingen Spot & Digital, RTL Z Spot en Special Advertising, die zich bezighouden met de verkoop van alle advertentiemogelijkheden binnen de reclameblokken en digitale platformen.

related partner content for mobile comes here

Joyce Borghardt, voorheen Salesmanager Branded Content, geeft als Sales Director leiding aan de afdeling Branded Content die verantwoordelijk is voor doelgroepgerichte, relevante concepten en exposure binnen onze TV- en digitale formats alsmede filmproducties.

Commercieel directeur Ton Rozestraten zegt over de benoemingen: &;Dankzij deze wijziging in de organisatiestructuur zijn de eindverantwoordelijkheden duidelijker belegd. Daarnaast zijn er meer mogelijkheden gecreëerd om door te groeien binnen onze salesorganisatie. De benoeming van Barry en Joyce voor deze functies is een uiting van waardering voor hun jarenlange inzet.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in