Overslaan en naar de inhoud gaan

3 digitale marketing trends volgens Adobe

Met welke trends waar marketeers dit jaar rekening mee moeten houden om succesvol te blijven?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adobe heeft zijn voorspellingen voor 2015 opgeschreven. Het softwarebedrijf komt tot drie trends waar marketeers rekening mee moeten houden om succesvol te blijven:

related partner content for mobile comes here

1. Cross Channel wordt één kanaal
In 2015 zullen merken de voordelen van on- en offline beter met elkaar combineren. In de retailsector zullen onder andere interactieve etalages, digitale displays en iBeacons ingezet worden. Het concept van de ‘persoonlijke winkelervaring’ wordt ook digitaal door middel van livechat met winkelpersoneel en klanten krijgen aanbevelingen op basis van slimme algoritmes en persoonlijke service.

2. Data wordt gebruikt om beslissingen te nemen, niet voor het verdedigen van beslissingen
In 2015 gaan marketeers vaker geavanceerde wiskundige algoritmes inzetten om beslissingen te nemen over hoe, wanneer en waar marketingbudget in de toekomst het beste kan worden besteed.

3. Merken zetten eindelijk echt in op mobile
Het jaar van mobile marketing wordt al enkele jaren aangekondigd, maar volgens Adobe gaat het dit jaar echt gebeuren. Marketeers gaan mobile gaan inzetten als basis van hun customer journey. Grote merken gaan de strijd aan om de mobiele consumenten te bereiken en de winnaars zijn diegenen die de meest gepersonaliseerde content kunnen leveren voor verschillende schermen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in