Overslaan en naar de inhoud gaan

Engelse vestiging voor Targetoo

Location based advertising bureau Targetoo Mobile Marketing in London vanaf deze maand geopend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Location Based Mobile Advertising wordt door marketeers gezien als dé toekomst van mobiel adverteren. Toch ontbreekt het aan succescases. Dit komt volgens country manager Remon Pepers onder andere door een tekort aan dedicated mobile marketing bedrijven in de UK.

related partner content for mobile comes here

Pepers: ‘We zien de laatste tijd een toenemende vraag naar gericht mobiel adverteren waarvoor zeer veel inventory nodig is. De gevestigde mobile advertising bedrijven in de UK voldoen tot op heden nauwelijks aan deze behoefte. Met vullen we dit gat door als een van de weinige DSP’s toegang te hebben tot 15 ad exchanges en zo’n 30 supply side platforms. Hoe meer ad exchanges, hoe groter het bereik, des te succesvoller de mobile campagne.’

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in