Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe huisstijl voor Enkco

Het aardebruine logo dient als ‘kwaliteitsstempel’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het vleesbedrijf meent dat de nieuwe huisstijl ‘past binnen het beleid van , waarbij transparant, innovatief, lokaal en duurzaam belangrijke begrippen zijn’.

related partner content for mobile comes here

Eigentijds 

Het nieuwe beeldmerk moet eigentijds zijn, maar ook een ‘traditionele en vertrouwde uitstraling’ hebben. Het aardebruine logo dient als een soort kwaliteitsstempel. Het geboortejaar 1960 dient de traditie en ervaring van het bedrijf te laten zien. De horizon boven de bedrijfsnaam verwijst naar het gebruik van lokale grondstoffen en ‘het feit dat Enkco met innovaties altijd verder denkt dan vandaag’, aldus het bedrijf.

Verschillende kleuren

Het logo krijgt achtergronden in verschillende kleuren te gebruiken in de diverse branches.

Aanleiding voor de nieuwe huisstijl is de markt die onder druk staat en de vraag naar goedkopere producten.

Terug naar de basis

Gert Jan Gombert, commercieel manager: ‘Wij willen terug naar de basis en gewoon hele goede producten maken tegen een scherpe prijs. Daarbij willen we continue vernieuwend zijn en zoveel mogelijk duurzaam produceren.’

De huisstijl is ontwikkeld door designbureau

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in