Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch en NRC zetten augmented reality in

Bierbrouwer Grolsch biedt de mogelijkheid om via augmented reality een donatie te doen voor 3FM Serious Request.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de printadvertenties van de brouwer - Grolsch is één van de hoofdpartners van - te scannen met de Layar app op een smartphone of tablet kunnen lezers 3FM Serious Request steunen.

related partner content for mobile comes here

NRC en Grolsch zeggen dat het de eerste keer is dat dat consumenten in Nederland via augmented reality een bijdrage kunnen leveren aan een goed doel.

Jan Nales van Grolsch zegt dat de toepassing van augmented reality ‘real-time inzicht’ biedt in statistieken en het klikgedrag. Nales: ‘Zo kunnen we het resultaat van een campagne meteen zien en, indien nodig, snel bijsturen.’

De augmented reality campagne werd ontwikkeld door NRC Media en gerealiseerd door Purple Cow Concepts.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in