Overslaan en naar de inhoud gaan

Eric Bouwmeester Associate Director Hill & Knowlton

Eric Bouwmeester verbindt zich aan Hill & Knowlton als Associate Director. Hij combineert deze rol met zijn eigen consultancy HECHT!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bouwmeester gaat zich voor Hill & Knowlton richten op corporate communicatie (positionering, board positioning en consultancy, crisis- en issuesmanagement) en de ontwikkeling van een Sustainability-propositie voor (potentiële) klanten van het bureau.

related partner content for mobile comes here

Eric Bouwmeester (1954) is ruim dertig jaar werkzaam in leidinggevende posities in PR en Corporate Communicatie waarvan de laatste twintig jaar in combinatie met Duurzame Ontwikkeling of MVO. Hij was ondermeer directeur Corporate Communicatie bij Koninklijke DSM NV, ABN Amro en Fortis. Bij deze ondernemingen stond hij ook aan de basis van het duurzaamheidsbeleid. Bouwmeester is bestuurslid van MVO Nederland en sinds begin 2010 zelfstandig adviseur op het gebied van communicatie en duurzame ontwikkeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in