Overslaan en naar de inhoud gaan

Embrace Life Osocio’s Campaign of 2010

Website Osocio heeft Embrace Life - always wear your seatbelt verkozen tot Osocio’s Campaign of 2010.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De video was een grote hit op sociale (advertising) sites afgelopen jaar. vindt Embrace Life 'officieel' de beste campagne van 2010.
Het werk van regisseur Daniel Cox is onderdeel van een grotere campagne van Sussex Safer Roads Partnership (SSRP). De bijbehorende video is inmiddels ruim 13 miljoen keer bekeken op YouTube.
Jurylid Tim Nudd: 'Veiligverkeercampagnes zijn altijd bloederige bangmakers. “Embrace Life” gaat juist mooi de andere richting uit. De campagne maakt prachtig duidelijk dat je je autoriem om moet doen omdat je wilt leven, niet omdat je niet dood wilt. Het is een van de meest pakkende campagnes die ook ooit heb gezien. “Embrace Life” is ook een enorm succes als viral. Wat meer kun je van een sociale campagne verwachten?'

related partner content for mobile comes here

Meer over de winnende campagne op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in