Tubantia brengt bijlage in 3D


Niet alleen de foto’s op redactiepagina’s zijn driedimensionaal, maar ook de advertenties. Ook op de website worden foto- en filmbeelden vertoond die drie meetkundige dimensies hebben: diepte, breedte en hoogte.
Voor zover bekend is het de eerste keer dat een dagblad in de reguliere oplage een 3D-bijlage verspreid. Om de foto’s in 3D te kunnen bekijken worden zaterdag 5 februari bij alle abonnees van de krant brilletjes met gekleurde glazen bezorgd die het mogelijk maken het stereobeeld driedimensionaal waar te nemen. Ook bij de verkooppunten waar losse nummers van de krant worden verkocht is het brilletje samen met de krant verkrijgbaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Twentsche Courant Tubantia wil de lezers laten kennis maken met de praktische toepasbaarheid van 3D. De krant heeft in zijn redactionele formule gekozen voor meer diepgang en de redactie vindt een 3D-bijlage goed passen bij die ambitie. Ook bij adverteerders zou er volgens de uitgever veel belangstelling zijn voor 3D.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid