'Even Apeldoorn bellen' reclameklassieker aller tijden
Met bijna een derde van de stemmen hebben bezoekers van de tentoonstelling ReclameKlassiekers de langlopende campagne ‘Even Apeldoorn…
Vorige week ontving een afvaardiging van Centraal Beheer Achmea de prijs uit handen van Jan Knaap van het ReclameArsenaal, de organisatie achter de tentoonstelling. Op nummer twee eindigde Petje Pitamientje van Calvé en op drie De olifant van Rolo.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vanaf het begin van de tentoonstelling op 17 december vorig jaar brachten in totaal 2.442 bezoekers hun stem uit op een van de 150 reclameklassiekers die in de Beurs van Berlage te zien zijn. De helft van alle stemmen ging naar de top 3; bijna 30 pct naar Centraal Beheer, ruim 10 pct naar zowel de nummers 2 (Calvé - Petje Pitamientje) als 3 (Rolo – Olifant). De nummers 4 tot en met 10 kregen elk 3,5 tot 5,5 pct van de stemmen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid