Overslaan en naar de inhoud gaan

Desperados organiseert dancefestival met luchtballonnen als podia

Het experiment is onderdeel van een wereldwijde muziekcampagne van het drankmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Desperados gaat de lucht in met het muziekexperiment SkyFest. Het festival in Spanje maakte gebruik van zeven luchtballonnen, een dansvloer en een gesynchroniseerde lichtshow.

related partner content for mobile comes here

In elk ballonmandje mocht een dj plaatsnemen om een show weg te geven. De dj-programmering bestond uit Jackmaster, Honey Dijon en Paco Osuna. Het evenement werd samen uitgerold met organisator elrow dat bekendstaat om het creëren van opvallende feestconcepten. Resident Advisor (online muziektijdschrift en community voor elektronische muziek) kreeg de verantwoordelijkheid over de kaartverkoop.

SkyFest is onderdeel van ‘Release your Inner Tequila’: een wereldwijde marketingcampagne van Desperados waarbij wordt geprobeerd op een unieke manier muziek te ervaren. Het Amsterdamse bureau We Are Pi is verantwoordelijk voor het concept. 

‘Met SkyFest bieden we onze fans een nieuwe manier aan om muziek op zijn best te ervaren’, zegt Anna Bizon, global branddirector van Desperados. ‘Dankzij onze samenwerking met elrow werd het mogelijk om experimenteren met muziek naar een hoger niveau te tillen.’

Alex Bennett-Grant, head of strategy van We Are Pi: ‘Desperados vroeg ons om van hen het meest iconische millenniumbiermerk te maken door ze positioneren als experimenterend feestdrankje. Daarom organiseerden we een muziekfestival, waarbij we experimenteerden met zeven luchtballonnen.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in