Overslaan en naar de inhoud gaan

Dela verwerft uitzendrechten damesvolleybal

Coöperatie Dela heeft zelf de uitzendrechten van de World Grand Prix damesvolleybal verworven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dela is sinds 2006 hoofdsponsor van het Nederlands damesvolleybalteam. Vanaf 8 augustus is het damesteam vrijwel dagelijks te volgen via RTL 8 en diverse internetsites. Het programma wordt in opdracht van Dela geproduceerd door Eyeworks Sports.

related partner content for mobile comes here

Martin Kersbergen, manager corporate communications bij Dela en verantwoordelijk voor het sponsorship: ‘Het is een unieke ontwikkeling en tegelijkertijd een logische stap. Met de sponsoring van het Nederlands team en onze initiatieven Dela Trophy, Dela League en Dela Academy creëerden we samen met Nevobo eerder al de omstandigheden voor professionalisering en continuïteit van het damesvolleybal in Nederland. De laatste schakel was om topvolleybal terug in de huiskamers te brengen. Het zit in onze genen om dat zelf te doen, er voor te zorgen dat het gebeurt.’

Marcel Sturkenboom, directeur van de Nevobo: ‘We kennen Dela als een zeer betrokken partner die het damesvolleybal helemaal op de kaart heeft gezet. Heel volleybal- en sportminnend Nederland profiteert van dit bijzondere en ondernemende initiatief.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in