Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: Nina en Kay

De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan het hoog opgelopen conflict tussen zakenvrouw Nina Storms-Vleeschdraager, beter bekend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan het hoog opgelopen conflict tussen zakenvrouw Nina Storms-Vleeschdraager, beter bekend als Nina Brink, en journalist Eric Smit die een ongeautoriseerde biografie over haar schreef. Woordvoerder van Brink is Kay van de Linde. Lijdt zijn reputatie ook onder de acties van Nina? Dat is de insteek van de stelling: ‘De kruistocht tegen Eric Smit resulteert niet alleen in een pr-drama voor Nina Brink, maar ook voor haar woordvoerder Kay van de Linde’ (zie homepage rechterkolom).

related partner content for mobile comes here

De stelling van vorige week luidde 'Na zijn persconferentie over Antennagate mag Steve Jobs met pensioen'. Daarmee was een meerderheid van 62 procent het niet eens. Zij kozen het antwoord ‘Nee, zijn jongensbravoure past nog steeds bij het cult-imago van Apple’. Een minderheid van 38 procent oordeelde anders en koos het antwoord ‘Inderdaad , in deze tijd van social media is de celebrity-CEO passé’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in