Overslaan en naar de inhoud gaan

VS consumenten besparen met witte merken

66 procent van Amerikaanse consumenten heeft de afgelopen zes maanden meer producten van een wit merk (merkloos product) gekocht om kosten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aanschaffen van meer witte merken was de afgelopen zes maanden de populairste manier om kosten te besparen in deze tijden van recessie.
Een andere manier voor Amerikanen om kosten te besparen is om thuis vaker te koken en om minder dranken te kopen. 39 procent is overgestapt op hervulbare waterflessen in plaatsen van het kopen van flessen water, 9 procent overweegt om dit te gaan doen.

related partner content for mobile comes here

Er wordt ook minder media geconsumeerd. 31 procent heeft een of meer tijdschriftabonnementen opgezegd, 17 procent heeft zijn krantenabonnement opgezegd. 4 procent overweegt om een tijdschriftabonnement op te zeggen, 17 procent zijn krantenabonnement.

Er wordt ook bezuinigd op telefoonuitgaven. 15 procent heeft de vaste lijn opgezegd, 22 procent overweegt dit. Wat betreft mobiele telefoons: 15 procent maakt geen gebruik meer van een mobiel abonnement, 22 procent overweegt om hier op te besparen.
38 procent van de Amerikanen gaat minder vak naar de kapper of styliste, 24 procent brengt zijn kleren niet meer naar de stomerij.

Uit een onderzoek van Harris en Perk Street Financial blijkt dat ondanks dat men vindt dat het iets beter met de economie gaat, 83 procent van de Amerikanen nog steeds rekening houdt met de recessie:

61 procent bespaart op uit eten gaan en reizen;
57 procent bezuinigt op alle uitgaven;
41 procent kijkt beter rond voor e beste deals;
40 procent maakt meer gebruik van coupons;
20 procent bespaart op eten en medicijnen.

(Bron MarketingCharts/Harris Poll)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in