Publieke zenders in week 29 op 33,9 pct
De drie publieke zenders hadden in week 29 samen een marktaandeel van 33,9 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 26,7 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 22,2 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,5 pct, terwijl het aandeel van RTL 4 op 13,4 pct uitkwam. SBS 6 had 12,6 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van zondag was met 1.855.000 kijkers het best bekeken programma van de week. De nabeschouwing van de Tour de France staat op een tweede plaats met 1.451.000 kijkers,
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid