Overslaan en naar de inhoud gaan

Emté introduceert Eerlijk & Heerlijk

Emté-supermarkten komt eind dit jaar met producten die zijn voorzien van het nieuwe duurzaamheidslabel Eerlijk & Heerlijk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sligro wil ook met meer non-food in de ruim 130 winkels aan gaan bieden, meldt . Directievoorzitter Koen Slippens van Sligro zei dat bij de presentatie van de halfjaarcijfers. Het duurzaamheidslabel lijkt qua naamgeving op AH's Puur & Eerlijk. Het leunt op vier pijlers: biologisch, eerlijke handel, duurzaam en streekproduct.

related partner content for mobile comes here

In de winkels, op verpakkingen en op internet wordt het label toegelicht. Vooral voor internet is een belangrijke rol weggelegd. Klanten kunnen extra informatie over de selectiewijze en criteria vinden. Ook kunnen klanten zoeken welke producten aan een bepaald criterium voldoen. Emté communiceert hier bijvoorbeeld niet alleen zijn eigen biologische producten, maar bijvoorbeeld ook die van Unilever en andere A-merkfabrikanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in