ING kiest Mindshare
De pitch was onderdeel van een internationale ING-pitch in acht landen. Bij de keuze van het nieuwe bureau is vooral gekeken naar de kwaliteit van het strategisch advies en de inkoopkracht.
Na een zorgvuldige afweging heeft ING besloten om vanaf 1 september Mindshare als het nieuwe mediabureau van ING Retail te contracteren. Monique Opdam, directeur Communicatie ING Retail: 'Mindshare heeft op alle mediadisciplines een professioneel hoog niveau en een brede basis. We zien ernaar uit om samen met Mindshare te bouwen aan de toekomst en de volgende stap te kunnen zetten in communicatie.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisCeo Ton Schoonderbeek van Mindshare: 'De keuze van ING bevestigt dat de geïntegreerde aanpak van Mindshare de juiste is. Mindshare en ING zijn klaar om met een innovatieve aanpak tot excellente resultaten te komen'.'
Tot 1 september blijft ING werken met Kobalt als mediabureau. Opdam: 'Het besluit om afscheid te nemen van Kobalt is niet gemakkelijk geweest. In de laatste fase van de pitch ging het ook tussen Mindhare en Kobalt. Beide bureaus toonden een duidelijke voorsprong in de pitch. We hebben altijd naar grote tevredenheid samengewerkt met Kobalt.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid