Overslaan en naar de inhoud gaan

ING kiest Mindshare

Mindshare heeft de pitch gewonnen die ING had uitgeschreven voor een nieuw mediabureau in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De pitch was onderdeel van een internationale ING-pitch in acht landen. Bij de keuze van het nieuwe bureau is vooral gekeken naar de kwaliteit van het strategisch advies en de inkoopkracht.

related partner content for mobile comes here

Na een zorgvuldige afweging heeft ING besloten om vanaf 1 september Mindshare als het nieuwe mediabureau van ING Retail te contracteren. Monique Opdam, directeur Communicatie ING Retail: 'Mindshare heeft op alle mediadisciplines een professioneel hoog niveau en een brede basis. We zien ernaar uit om samen met Mindshare te bouwen aan de toekomst en de volgende stap te kunnen zetten in communicatie.'

Ceo Ton Schoonderbeek van Mindshare: 'De keuze van ING bevestigt dat de geïntegreerde aanpak van Mindshare de juiste is. Mindshare en ING zijn klaar om met een innovatieve aanpak tot excellente resultaten te komen'.'

Tot 1 september blijft ING werken met Kobalt als mediabureau. Opdam: 'Het besluit om afscheid te nemen van Kobalt is niet gemakkelijk geweest. In de laatste fase van de pitch ging het ook tussen Mindhare en Kobalt. Beide bureaus toonden een duidelijke voorsprong in de pitch. We hebben altijd naar grote tevredenheid samengewerkt met Kobalt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in