Overslaan en naar de inhoud gaan

Rivella met zomerse campagne ‘Word Gespot’

De tramhalte aan het Amsterdamse Leidseplein was donderdag omgetoverd tot een gouden terras, inclusief gouden serveersters. Deze actie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reizigers werden verfrist met een ijskoude Rivella, geserveerd door goud gebodypainte dames. In heel Nederland worden deze zomer gratis flessen Rivella uitgedeeld. Op deze locaties spotten speciale undercover fotografen Rivella-drinkers die kans maken op prijzen.

related partner content for mobile comes here

Rivella komt met deze sampling campagne om Nederlanders te verleiden Rivella te drinken. De komende zomermaanden worden een kwart miljoen halve liter flessen Rivella uitgedeeld in plaatsen door heel Nederland. Sabina Godri, brandmanager Rivella: 'Rivella deelt ijskoude flessen uit op talloze plaatsen waar mensen een verfrissing kunnen gebruiken.'

Op kunnen mensen checken of zij gefotografeerd zijn met de Rivella-fles in de hand. Gespotte Rivella-drinkers maken kans op één van de acht Ebretti-scooters. Aan iedere Rivella-fles hangt een speciale flessenhanger met een unieke code. Deze kan ingevuld worden op de website en geeft ook kans op prijzen.

Verder komt Rivella deze zomer met de Vonder & Bloom beachtour. Het muzikale duo Vonder & Bloom, bestaande uit zangeressen Caroline Ouwendijk en Nina Ebbenhout, reizen in juli en augustus langs strandtenten aan de Nederlandse kust, van Vlieland tot Vlissingen. Vanuit een Rivella hippiebusje trakteren zij strandgangers op een speciaal miniconcert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in