Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau Lost Boys Mobile

Triple IT en LBi Lost Boys bundelen hun krachten in Lost Boys Mobile.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lost Boys Mobile is een bureau op het gebied van mobiel, waarbij en hun wederzijdse expertise inzetten. Lost Boys mobile wil mobiele websites en applicaties ontwikkelen die ´dicht op de core business van merken zitten´.

related partner content for mobile comes here

'Het mobiele kanaal heeft in 2009 geleid tot veel innovatieve applicaties met een experimenteel karakter, waarvan het overgrote deel onvoldoende was ingebed in de marketingstrategie. Inmiddels raken adverteerders er steeds meer van doordrongen dat een mobile website of applicatie een essentieel onderdeel kan uitmaken van hun marketingstrategie', melden de partijen in een persbericht.

Dirk van den Bosch (chief commercial officer Lost Boys): 'Het afgelopen half jaar zijn wij met de top 10 van onze klanten over mobiele toepassingen (Android, iPhone, iPad) in gesprek geraakt en zijn verschillende projecten gestart, waaronder ING en FBTO. We werken al enige tijd samen met TripleIT en bouwen deze samenwerking uit met Lost Boys Mobile.'

Ben van der Burg, cco Triple IT: 'We zien de laatste jaren dat mobiel omarmd wordt door bedrijven die aanvankelijk de kat uit de boom keken. Dankzij onze samenwerking zijn we in staat onze innovatieve, technologische, creatieve en strategische kracht samen te brengen waardoor we vele klanten kunnen bedienen met mobiele services.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in