Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch met 'eigenzinnige' campagne en magazine

Grolsch en G+J Uitgevers hebben vandaag Eigen.Zinnig magazine geïntroduceerd. Het is meteen de aftrap voor de nieuwe campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eigen Zinnig is een tijdschrift over sterke en eigenzinnige persoonlijkheden, daden en plaatsen en vormt de start van een nieuwe campagne van Grolsch, waarin proosten op eigenzinnigheid centraal staat. Ook gaat de nieuwe commercial in première. Deze staat in het teken van proosten op eigenzinnige daden en laat zien hoe goed het voelt om je eigen koers te varen.
Vanaf vandaag ligt het nieuwe magazine in de winkel en op dezelfde dag start de commercial op de Nederlandse televisie. In de komende maanden begint ook de printcampagne en wordt op verschillende plaatsen in Nederland geproost op eigenzinnigheid, zoals bij festivals, in steden en bij voetbalclubs.
Eigen.Zinnig magazine is een eenmalig tijdschrift over sterke en eigenzinnige persoonlijkheden. Bekend en onbekend, jong, oud, man of vrouw. Wat hen bindt, is de passie voor wat ze doen en de unieke manier waarop ze het doen. Maar ook authentieke plaatsen en uitgesproken ontwerpen komen uitgebreid aan bod. Het is een non-branded magazine. Op de cover vertegenwoordigen acteur Tygo Gernandt en zangeres Sanne Hans – beter bekend als Miss Montreal – samen de eigenzinnigheid van Nederland. Het tijdschrift is verkrijgbaar bij ruim 3.500 verkooppunten en heeft een verkoopadviesprijs van € 4,95.

related partner content for mobile comes here

Printcampagne
Na de lancering van het tijdschrift komt Grolsch met een printcampagne. Peter Cuyper, één van Grolsch’ eerste biermeesters, brouwde bier vooral voor zichzelf. Bier dat híj lekker vond, anders van smaak dan andere bieren. En Theo de Groen, die in 1895 de brouwerij kocht, deed ook zijn eigen ding. Hij luisterde niet naar zijn boekhouders, die hem adviseerden de beugel wegens hoge productiekosten in de ban te doen. En deed daarmee wat goed voelde. Aan hem hebben we de beugel dus te danken! Maar ook de huidige brouwers van Grolsch volgen hun eigen weg. Al deze mensen komen terug in een printcampagne die de komende periode te zien is in Nederlandse tijdschriften. Ook proost Grolsch op de eigenzinnigheid van Nederland met advertenties die inhaken op eigenzinnig nieuws of eigenzinnige evenementen.
Verder is er een vernieuwde die ook vandaag live gaat. Ook op festivals zoals Lowlands, de Uitmarkt en Valtifest, is Grolsch deze zomer goed vertegenwoordigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in