Winst en inkomen Omnicom stijgen
Omnicom Group heeft in het tweede kwartaal zowel het inkomen als de winst zien stijgen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het inkomen van de reclameholding steeg 6 pct in vergelijking met het tweede kwartaal vorig jaar naar 3,04 miljard dollar en de winst ging met 4 pct omhoog naar 243,3 miljoen dollar. In thuisbasis de Verenigde Staten deed Omnicom het goed met een inkomensgroei van 7,4 pct. In andere delen was die groei gemiddeld 4,3 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Al eerder werd voorspeld dat de wereldwijde reclamemarkt dit jaar zou aantrekken. De cijfers van Omnicom - moeder van onder meer BBDO, DDB en OMD - onderstrepen dat. Afgelopen week werd een deal gesloten met Google rondom display advertising.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid