Overslaan en naar de inhoud gaan

‘De zorg kan wel wat meer marktwerking gebruiken’

De 'brandende kwestie' van registermarketeer Nico Kamminga.
Bronovo-ziekenhuis
Bronovo-ziekenhuis: actief inspelen op ontwikkelingen
© ANP/Sander Koning
Bronovo-ziekenhuis
Bronovo-ziekenhuis: actief inspelen op ontwikkelingen
© ANP/Sander Koning

door Nico Kamminga

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
George van Leeuwen

Goede constateringen, los van de vraag of het er meer of minder marktwerking in de zorg nodig is. Want marktwerking is een middel en en geen doel en het gebruik van dit containerbegrip leidt al snel tot welles/nietes discussies. De ontwikkelingen in de zorg en maatschappij vragen inderdaad om visie, strategische keuzes, ondernemerschap, focus op de klant en innovatie. Met het Zorgmarketingplatform zijn we sinds 2004 bezig met dit soort vraagstukken, maar de praktijk is weerbarstig.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in