Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de jury van de SpinAwards 2019

Werk inzenden kan nog tot en met 28 februari 2019.
SpinAwards
SpinAwards

De jury’s van de SpinAwards 2019 zijn bekend. Zij zullen in 17 categorieën bepalen wie er dit jaar naar huis gaan met een SpinAward.

SpinAwards presenteert de jury voor de 21e editie, een mooie mix van ervaren marketeers, designers, tech- en innovatie-experts en creatieven uit de digitale industrie. Dit jaar is er één nieuwe categorie gelanceerd: ‘Artificial Intelligence & Voice’. Jort Schutte, creative lead Google Zoo, is voorzitter van deze jury die verder bestaat uit Maarten Lenz- Fitzgerald (Conva Voice Services), Liam Tjoa (GoSpooky), Vanja Mlaco (AkzoNobel), Mary- Jo Diepenveen (Microsoft) en Annemiek Bakker (Centraal Beheer). 

related partner content for mobile comes here

De juryvoorzitters van de andere 16 categorieën zijn:

  • Digital Campaign: Max Pinas (creative director Dept)
  • Mobile: Marjolijn Kamphuis (creative partner OK GO)
  • AR/VR: Carina van Vlerken (communications manager Nordics & Benelux Lenovo)
  • Social: Jordi van de Bovenkamp (creative director Boomerang Agency)  
  • Digital Service Idea: Jeroen van Erp (founding partner Fabrique)
  • Design & User Experience: Jeroen van der Meer (executive creative director MediaMonks)
  • Content: Astrid Prummel (founding partner Out in the Open)
  • Media: Michael Willems (head of content & experience Mindshare)
  • Website & E-commerce: Joep Roosen (Managing director NL Dept)
  • Innovatie: Ronald van Schaik (oprichter Kaliber)
  • Game: Jan Willem Huisman (creative partner IJsfontijn)
  • Young Talent: Brian Hirman (managing partner (Goud Uberconnected)
  • Digital celebrity: Jacqueline Vizee (partner Maak Amsterdam)

Bekijk hier het overzicht met de volledige samenstelling van de SpinAwards Jury 2019.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in