Overslaan en naar de inhoud gaan

Kinder (Ferrero) en Ola (Unilever) brengen Kinder Ice Cream op de markt

Het merk Kinder, bekend van choco-producten als Kinder Surprise en Kinder Bueno, verbreedt naar consumptie-ijs.
Kinder Ice Cream
Kinder Ice Cream
© Unilever en Ferrero
Kinder Ice Cream
Kinder Ice Cream
© Unilever en Ferrero

Vanaf maart is het Nederlandse consumptie-ijsvriesvak een merk rijker: Kinder Ice Cream. Dat merk was in Frankrijk en Duitsland al verkrijgbaar. De verbreding van het merk uit het portfolio van chocoladegigant Ferrero (onder meer Nutella, Kinder, Ferrero Rocher en Mon Chéri), is mogelijk door een samenwerking met Unilever. De vier nieuwe ijsjes, geïnspireerd op KINDER-chocoladeproducten, zijn ontwikkeld en geproduceerd met Ola.

related partner content for mobile comes here

Nostalgie

Volgens Maayke Brouwer, brand manager ice cream innovations bij Unilever, ziet veel potentie in de productdifferentiatie, omdat het merk Kinder volgens haar bij veel mensen nostalgische gevoelens oproept.

De ijsjes zijn beschikbaar vanaf 11 maart en zijn wisselend (afhankelijk van welk ijsje) verkrijgbaar in het out of home-kanaal, en/of supermarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Kinder Ice cream Is dat ijs zonder suiker?

Scato van Opstall

"Verder werken we er voortdurend aan om de hoeveelheid calorieën in onze ijsjes te beperken en bevatten bijvoorbeeld al onze kinderijsjes slechts 110 calorieën of minder per portie." Zal waarschijnlijk niet voor deze 'Kinderijsjes' gelden, als ik de plaatjes erbij zie. (BRON: https://www.unilever.nl/merken/food-and-drink/ola.html). Business as Usual. Ondertussen stijgen de obesitas en jeugdiabetesgrafieken vrolijk door.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in