Kinder (Ferrero) en Ola (Unilever) brengen Kinder Ice Cream op de markt
Vanaf maart is het Nederlandse consumptie-ijsvriesvak een merk rijker: Kinder Ice Cream. Dat merk was in Frankrijk en Duitsland al verkrijgbaar. De verbreding van het merk uit het portfolio van chocoladegigant Ferrero (onder meer Nutella, Kinder, Ferrero Rocher en Mon Chéri), is mogelijk door een samenwerking met Unilever. De vier nieuwe ijsjes, geïnspireerd op KINDER-chocoladeproducten, zijn ontwikkeld en geproduceerd met Ola.
Nostalgie
Volgens Maayke Brouwer, brand manager ice cream innovations bij Unilever, ziet veel potentie in de productdifferentiatie, omdat het merk Kinder volgens haar bij veel mensen nostalgische gevoelens oproept.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe ijsjes zijn beschikbaar vanaf 11 maart en zijn wisselend (afhankelijk van welk ijsje) verkrijgbaar in het out of home-kanaal, en/of supermarkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidKinder Ice cream Is dat ijs zonder suiker?
"Verder werken we er voortdurend aan om de hoeveelheid calorieën in onze ijsjes te beperken en bevatten bijvoorbeeld al onze kinderijsjes slechts 110 calorieën of minder per portie." Zal waarschijnlijk niet voor deze 'Kinderijsjes' gelden, als ik de plaatjes erbij zie. (BRON: https://www.unilever.nl/merken/food-and-drink/ola.html). Business as Usual. Ondertussen stijgen de obesitas en jeugdiabetesgrafieken vrolijk door.