De Ultieme Gids voor Digitale Klantbeleving
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.


Veel organisaties worstelen met het goed op elkaar afstemmen van de offline -en online klantbeleving. Slechts 15% van de organisaties in Nederland heeft dit pas echt goed op orde, terwijl wel 89% van de ondernemers klantbeleving als cruciale onderscheidende factor ziet.
Hoe kun je dat gat dichten? Vier stappen in de continue verbeterloop helpen je verder op weg naar een betere klantbeleving:
- Ask: Hoe ziet je (online) klantreis eruit? Welke vragen stel je, op welk moment?
- Analyze: Hoe kom je tot prioriteiten die het verschil maken voor de klantbeleving?
- Act: Wie gaan er aan de slag met verbeteracties en hoe zorg je voor de juiste mindset?
- Share: Hoe blijf je continu klantsuccessen vieren collega’s én klanten?
Download het e-book ‘De Ultieme Gids voor Digitale Klantbeleving’ vol concrete handvatten voor het verzamelen van (digitale) feedback en het analyseren en verder opvolgen van klantgerichte verbeteracties.
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid