Communicatie Poll: Uruzgan
De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan het communicatiebeleid rond Uruzgan, waar deze week binnen een etmaal twee Nederlandse…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week luidde ‘Websites gewijd aan symptomen zijn geen reclame maar voorlichting’. Daarmee was een meerderheid van 70 procent het niet eens. Zij kozen voor het antwoord ‘Nee, dit is puur reclame in een informatief camouflagepakje’. De andere 30 procent oordeelde anders en opteerde voor ‘Inderdaad, de websites zijn meer informatief dan wervend’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid