Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdam WW lanceert Opel Meriva

Amsterdam Worldwide is na een uitgebreide pitch door Opel/Vauxhall aangewezen als bureau voor de lancering van de Opel Meriva.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amsterdam Worldwide won het account na een pitch tegen McCann-Erickson, Lowe Londen en DLKW. Het budget is niet vrijgegeven. De Opel Meriva wordt in maart gelanceerd op de autobeurs in Geneve. Het model is uitgerust met een aantal innovaties, zoals het zogenoemde FlexDoors-systeem. Voor Opel is het een belangrijke introductie.

related partner content for mobile comes here

Amsterdam WW heeft de briefing gekregen een geintegreerde campagne te ontwikkelen voor alle Europese markten. Michael Hartwig, director of European marketing communications Opel/Vauxhall: 'Meer dan een reclame-uiting, heeft Amsterdam Worldwide een idee ontwikkeld dat niet alleen symbolisch is voor de Opel Meriva, maar voor de nieuwe spirit van Opel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in