Trimedia, Grayling en MMD worden Grayling


Michael Murphy, die momenteel CEO van Trimedia International is, wordt de CEO van Grayling. Het nieuwe bedrijf heeft een totale omzet van 80 miljoen euro en heeft wereldwijd 830 medewerkers in 44 kantoren. Hiermee heeft het bedrijf een top 3 positie onder onafhankelijke, wereldwijd opererende PR firma’s die geen onderdeel uitmaken van een advertising groep.
Han van der Zwan, CEO van Trimedia Nederland in Haarlem zegt hierover: "Deze fusie bezorgt ons belangrijke nieuwe kennis en expertise, waaronder sterke Public Affairs takken in Brussel en Londen, een sterk netwerk in Centraal en Oost Europa, Rusland en Eurasia, een netwerk van kantoren in de VS inclusief Investor Relations en een sterke vertegenwoordiging in de belangrijkste Aziatische markten. Ondanks dat we weten dat de meeste Nederlandse klanten ons inhuren vanwege onze lokale kennis, zien we een groeiend aantal klanten dat meerdere disciplines en internatonale service verlangen. Het nieuwe Grayling voorziet in deze behoefte,"
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid