Overslaan en naar de inhoud gaan

CLO: opmars Radio 1 in zomer

Radio 1 heeft het goed gedaan in het CLO van Intomart-GfK over de periode juni-juli 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dankzij onder meer Radio Tour de France steeg het aandeel van de zender met 0,8 pct naar 7,7 pct. De zenders van ORN staan bovenaan met 12,0 procent (+0,1), gevolgd door Radio 538 met 11,1 procent (+0,1) en Radio 2 met 10,4 (-).

related partner content for mobile comes here

Radio 3 FM is nu even groot als Sky Radio met 9,1 pct. Sky bleef gelijk, 3FM groeide +0,2 pct. Daarna volgt Radio 1. Q-music ging terug van 7,7 naar 7,3 procent. Radio Veronica daalde flink in aandeel: van 6,1 naar 5,6. E Power ging van 4,5 naar 4,7.100% NL blijft maar stijgen in marktaandeel. De zender staat inmiddels op 4,3 procent (was 4,0).

Overige zenders: Radio 5 2,5 (-) Radio 10 Gold 2,2 (-0,2), Slam FM 2,1 (-0,1), Classic FM 2,1 (-), Radio 4 1,5 (-0,1), Arrow Classic Rock 1,3 (-), BNR nieuwsradio 0,8 (-), TMF radio 0,4 (-), Arrow Jazz FM 0,4 (-), Kink FM 0,4 (+0,1) en Radio 6 0,2 (-).

Bron: Intomart-GfK.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in