
Dat blijkt uit de Beurscijfers 2008 van onderzoeksbureau Respons, in opdracht van het CLC - Centrum voor Live Communication.
Bij de vakbeurzen werden bijna 60.000 vierkante meters meer afgenomen in vergelijking met een jaar eerder. Deze verhoging was mede te danken aan de Horecava, de tweede editie van de Zoom.Experience in de Jaarbeurs en de tweejaarlijkse vakbeurs Hout in Ahoy’.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWWel daalde het aantal contactmomenten. Er kwamen minder bezoekers naar vakbeurzen. Het afgelopen jaar daalde het gemiddelde bezoekersaantal van een stand op een vakbeurs met 23,9 procent. Uit de Beurscijfers 2008 blijkt verder dat vakbeurzen in het algemeen minder populair waren bij potentiële bezoekers. Er was sprake van een daling van gemiddeld 10,6 procent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee