Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: NL 13x op shortlist film

Nederlandse bureaus staan 13 keer op de shortlist Film van het reclamefestival in Cannes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wieden+Kennedy Amsterdam scoort goed met 4 vermeldingen. Ook Tribal DDB (3), DDB (2), TBWA\Neboko, BSUR, Selmore en 180 komen op de lijst voor. Het gaat om de volgende films en commercials:

related partner content for mobile comes here

Heineken The Entrance – Wieden+Kennedy (2, in alcoholic drinks en in interactive film)
Heineken The Date – Wieden+Kennedy
Nike Write the Future – Wieden+Kennedy
Philips Wake up the town trailer – Tribal DDB
Philips Wake up the town Arctic Experiment – Tribal DDB
Philips Wake up the town Tom’s story – Tribal DDB
Volkswagen Golf Oud Vrouwtje – DDB
Centraal Beheer Achmea Picknick – DDB
Mini Flow – BSUR
De Bijenkorf Anti-riot squad – Selmore
IDFA Trailer – TBWA\Neboko
Sire Marked for life – 180

Vorig jaar stonden Nederlandse bureaus 12 keer op de shortlist Film. Toen werd 1 keer zilver en twee keer brons gewonnen.

Vrijdagochtend worden de laatste shortlists bekendgemaakt van de categorieën Film Craft, Titanium & Integrated en van de nieuwe categorie Creative Effectiveness. De Leeuwen worden zaterdagavond uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in