Cannes: NL 13x op shortlist film


Wieden+Kennedy Amsterdam scoort goed met 4 vermeldingen. Ook Tribal DDB (3), DDB (2), TBWA\Neboko, BSUR, Selmore en 180 komen op de lijst voor. Het gaat om de volgende films en commercials:
Heineken The Entrance – Wieden+Kennedy (2, in alcoholic drinks en in interactive film)
Heineken The Date – Wieden+Kennedy
Nike Write the Future – Wieden+Kennedy
Philips Wake up the town trailer – Tribal DDB
Philips Wake up the town Arctic Experiment – Tribal DDB
Philips Wake up the town Tom’s story – Tribal DDB
Volkswagen Golf Oud Vrouwtje – DDB
Centraal Beheer Achmea Picknick – DDB
Mini Flow – BSUR
De Bijenkorf Anti-riot squad – Selmore
IDFA Trailer – TBWA\Neboko
Sire Marked for life – 180
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVorig jaar stonden Nederlandse bureaus 12 keer op de shortlist Film. Toen werd 1 keer zilver en twee keer brons gewonnen.
Vrijdagochtend worden de laatste shortlists bekendgemaakt van de categorieën Film Craft, Titanium & Integrated en van de nieuwe categorie Creative Effectiveness. De Leeuwen worden zaterdagavond uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid