Borremans partner bij Goud Activatie
Met Ruseler begon Borremans in 1993 het actiemarketingbureau Borremans & Ruseler, het huidige Draftfcb. Naast Ruseler gaat Borremans bij Goud werken met de partners Nico van Scherpenzeel en Bas Smabers. Sinds de start van Goud in het najaar van 2008 is het bureau uitgegroeid naar een omvang van twaalf medewerkers en werkt het voor klanten als DHL Express, Bank of Scotland, De Lotto en sinds kort Peugeot.
Ruseler: ‘Met een ervaring van bijna 25 jaar in merk- en consumentenactivatie neemt Charles een schat aan kennis en kunde meer naar Goud. Die ervaring is zeer waardevol in een markt, die meer dan ooit vraagt om actieve merken, die consumenten offline en online aanzetten om in beweging te komen, met elkaar te converseren, transacties aan te gaan en producten of diensten van die merken te kopen.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVolgens Borremans is Goud ‘een bureau, dat heel goed voelt. Vanwege de mensen en vanwege het specialisme. Activatie is de communicatiediscipline naar mijn hart’.
Borremans verliet in mei vorig jaar Draftfcb, waarna hij een jaar werkzaam was bij Conclusion Communication Architects.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid