Overslaan en naar de inhoud gaan

Borremans partner bij Goud Activatie

Charles Borremans wordt partner bij Goud Activatie in Amsterdam. Hij wordt herenigd met Coen Ruseler.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met Ruseler begon Borremans in 1993 het actiemarketingbureau Borremans & Ruseler, het huidige Draftfcb. Naast Ruseler gaat Borremans bij Goud werken met de partners Nico van Scherpenzeel en Bas Smabers. Sinds de start van Goud in het najaar van 2008 is het bureau uitgegroeid naar een omvang van twaalf medewerkers en werkt het voor klanten als DHL Express, Bank of Scotland, De Lotto en sinds kort Peugeot.

related partner content for mobile comes here

Ruseler: ‘Met een ervaring van bijna 25 jaar in merk- en consumentenactivatie neemt Charles een schat aan kennis en kunde meer naar Goud. Die ervaring is zeer waardevol in een markt, die meer dan ooit vraagt om actieve merken, die consumenten offline en online aanzetten om in beweging te komen, met elkaar te converseren, transacties aan te gaan en producten of diensten van die merken te kopen.'

Volgens Borremans is Goud ‘een bureau, dat heel goed voelt. Vanwege de mensen en vanwege het specialisme. Activatie is de communicatiediscipline naar mijn hart’.

Borremans verliet in mei vorig jaar Draftfcb, waarna hij een jaar werkzaam was bij Conclusion Communication Architects.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in