Overslaan en naar de inhoud gaan

Echte Beloningen voor het mobiele gamen

Continue overal inchecken met foursquare of met mobile games weer een level hoger komen, maar vaak denken: waar doe ik het eigenlijk voor?…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Continue overal inchecken met foursquare of met mobile games weer een level hoger komen, maar vaak denken: waar doe ik het eigenlijk voor? Ken je dat?

related partner content for mobile comes here

Bij foursquare kun je bij een beperkt aantal locaties een beloning krijgen, zoals ik laatst een gratis kopje koffie kreeg bij een eerste check-in. Leuk, maar hoe lang blijft dat dagelijks incheck ritueel nog leuk? Nu is er
kiip. Een tool die je als developer in je game kan bouwen en rewards aan de gebruiker kan geven voor zijn prestaties. Kiip biedt dit vervolgens als marketingtool aan bedrijven. Nu al kun je meer dan 15 miljoen mensen bereiken.

Denk aan een fikse korting op een hamburger als je een bepaalde level in een game hebt gehaald. Je merk komt op een positieve wijze onder de aandacht bij de doelgroep en vervolgens kun je als merk doelstellingen zoals brand awareness, store traffic of sale te realiseren. Daarnaast is het voor de gamer natuurlijk een extra stimulans om een hogere score te halen of een nieuwe level te bereiken.

Zie video:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

- Posted by Richard Otto using BlogPress from his iPhone

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in