Overslaan en naar de inhoud gaan

Bügel, Kooge en Walk weg bij VODW Marketing

Marnix Bügel vertrekt samen met Edwin Kooge en Natasha Walk bij VODW Marketing om een eigen adviesbureau op te richten. Zij gaan zich…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marnix Bügel vertrekt samen met Edwin Kooge en Natasha Walk bij om een eigen adviesbureau op te richten. Zij gaan zich richten op strategische transformaties van bedrijven op basis van Marketing Intelligence.

related partner content for mobile comes here

VODW Marketing gaat verder met haar Marketing Intelligence formule, meldt het persbericht en zal zich verder richten op het uitvoeren van MI-analyses als onderdeel van haar marketing projecten en -programmas.

Patrick Ruijs neemt het management van de MI-formule over.

Het nieuwe bedrijf zal per 1 oktober starten.

VODW Marketing en MI Company zullen nauw samenwerken op programmas voor klanten. Gezamenlijke accounts zijn in dit verband Achmea, KPN en ING Bank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in