Overslaan en naar de inhoud gaan

IDG start RetailPartner

Uitgeverij IDG Nederland lanceerde gisteren een nieuwe business-to-business titel: RetailPartner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgeverij lanceerde gisteren een nieuwe business-to-business titel: .

related partner content for mobile comes here

Een multiplatform volgens de uitgever, dat bestaat uit een , een maandelijkse printuitgave en live events.

De doelgroep: verkopers in de consumer electronics- en ict-retailhandel, distributeurs, telecomwinkels en leveranciers van ict-producten.

Marcel Roozeboom, algemeen hoofdredacteur business-to-business bij IDG Nederland: 'Met ComputerPartner bedienen we al acht jaar het management in de zakelijke ict-tussenhandel en we hadden het gevoel dat er in de groeiende ict- en ce-retailhandel behoefte bestond aan een nieuw, inhoudelijk en onafhankelijk merk voor verkopers zelf.'

RetailPartner biedt nieuws, achtergrondverhalen, praktijktips, trends, marktcijfers en human interest gericht op hun vakgebied. Daarnaast is er ruim aandacht voor nieuwe productlanceringen, tests, marketingcampagnes, distributieschappen, partnerships en personalia.

Het tijdschrift verschijnt 12 keer per jaar in A3 formaat. De printuitgave wordt gratis en gericht verspreid onder de doelgroep en de startoplage bedraagt circa 5000 exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in